Monday, June 23, 2008

Не на палатките ?!! ...

Прочетете новината в dnevnik.bg

Точно така ! Блестящо! Ето как добрият кмет помага на хората, които са го избрали (нямам предвид вас - обикновени гласоподаватели). Напълно съм съгласен с кмета Димитров. Аз предлагам, също така да се забрани влизането с коли в община Несебър, за да не се трови въздуха и за да не може шофьорите да си изхвърлят боклуците през прозореца.

Напълно нормално е да се ходи на палатка в регламентираните за това места. Тази година и аз така ще направя, ще отида на къмпинг (и ще си разпъна легално палатката). Е ... жалко че всъщност в община Несебър май не останаха къмпинзи, бяха застроени зверски. Нищо! За сметка на това в другите общини положението е ... ами, същото! Че на кого му се ходи на палатка когато може да остане в мухлясал, грозен, построен-за-три-месеца хотел и то на една фантастична цена.

А сега, малко по-сериозно. Как е възможно да се издаде такава наредба, защото едно лице (пък било то и изпълняващ длъжността кмет) решава че определена група хора "замърсяват най-много". Има ли едно такова твърдение юридическа тежест? Ще се радвам някой по-знаещ от мен да каже, но аз си имам отговор за себе си.

Смея да твърдя че когато аз участвам в такова "нелегално" къмпингуване, не само че не оставям следи след себе си, но има случаи в които дори почистваме боклуците по ивицата и я оставяме по-чиста от колкото е била (най-малкото за да ни е приятно на нас докато сме там).

Да погледнем от друга страна на въпроса. Безбройните заведения, хотели, сергий и други подобни генерират боклук. Да речем че и аз като къмпингуващ извън закона генерирам боклук. Каква е разликата между мен и заведенията? Ами да ... за търговските обекти се отделя ресурс, който да събира и извозва тяхната смет. Е, за мен това никой не го прави.

И като финал, това е един съвсем безочлив опит да се реши проблема с почиващите в Иракли, в полза на "собствениците" на земите там. Просто няма за какво друго да иде реч, при положение че цялата община Несебър е толкова застроена, че кой изобщо иска да ходи там ? Иракли беше последния оазис ...

Силно се надявам адвокат Паскалев и Административния съд в Бургас да си свършат добре работата.

3 comments:

veli said...

Who gives a crap about Nesebar anyway ...
Бтв, "сергии"

Unknown said...

Еми да ... никой като цяло. Ако не се включваше и Иракли в това число, всичко щеше да е наред.

hosting.web.hosti said...

хостинг приложений хостинг http://hosting.miheeff.ru хостинг приложений