Saturday, June 14, 2008

Как да не пропуснем новата серия?

Ако се опитвате да следите много сериали едновременно (както аз правя), вече сте забелязали че е доста трудно. Току забравиш да провериш за някой сериал или пък намериш някаква серия ама почваш да се чудиш нова ли е, не е ли нова ?

Решението е следното: на адрес http://www.mytvrss.com/ , можете да си генерирате собствен rss агрегатор, който да ви уведомява когато излезе нова серия на някой от сериалите, които сте отбелязали че следите.

Е, това разбира се няма да е полезно на хората, които не изполват rss четец, но аз съм много доволен. Освен това сред списъка със сериали намерих всички, които ме интересуват.

Enojy it !

2 comments:

KoCaM said...

Ей, разгеле. Това е супер, мега удобно. Благодарско!

Unknown said...

Ейй един добър човечец да ме похвали :)