Saturday, June 2, 2007

Защо трябва да ползваме twitter? (КоСаМ)

Ето няколко ситуации, в които може да ни бъде полезен.

  1. За организационни цели - няма да има някой останал неразбрал
  2. Чрез twitter.com нашите бригадирки ще могат лесно да споделят впечатления от чужбина :), а и те ще прихващат какво става с нас :) + има twritter модул за facebook.com - така ще може някой като качи няви снимки да обади на останалите :)
  3. Може и просто да чуруликаме(twitter) - да споделиш колко те кефи някое парче, как си видял наркомани да се ботскат под лъвов мост и др. ( доста по-достъпно и не ангажиращо от блога например)
Искам да наблегна на факта че след като се изпрати единствения смс(на стойност 0.51 лв) други разходи НЯМА. Просто няма начин да те таксуват чрез сметката за телефона ако ти не си инициатора( т.е. да пратиш смс или да се обадиш). Освен това личния ми опит показва че скед изпращане на 2 съобщения сметката ми за телефона си остана същата!

Според мен системата предоставя голямо удобство и не използването му е проява на консервативност и песимизъм. Все едно да кажеш навремето че е невъзможно да съществува телефон без жица или че интернет е някаква магия и нищо полезно няма в него само защото не разбираш напълно принципа по който функционира!

@ Емо има и модул за netvibes.com

Хайде регистрирайте се веднага. Иформация относно как да направите регистрацията и да си направите настройките може да намерите на http://more2006.wikispaces.com/twitter+help .

1 comment:

Anonymous said...

Аз съм резервиран към новостите (като англичаните) затова ще изчакам да поотлежи идеята... :)