Thursday, June 21, 2007

Екстремности някви...

http://www.xventurerace.com
Който го мързи да го чете/рови цялото сайтче ще му обяснъ:
Туй е някво сървайвър състезание, понеже не се сещам за по-добра асоциация... та състезание дето ти си няква маймуна, имаш още една такава от своя отбор и в общи линии за 80 часа тряа да изминете 300км пресечен (ама мнооо пресечен) терен (3000м денивелация), като на отделните отсечки се сменят средствата - скално катерене, спускане с... не знам си кво, планинско байкване, трекинг, пливане, гребане, нощна ориентация и т.н. На края се стига и до Мусала така като им гледам загатванията за най-високия връх на Балканите :)
Хубу де, тфа по интрото, аз съм сакат и не ги умея тия сичките работи, нито вярвам някой от вас да ги умее, ама кво ще кажете да си напраим нещо подобно, възползвайки се от Витоша (че ни е близо), използвайки само краците си и... евентуално колелета. Абе може и без колелета, че ми е жал за мойто, ама в общи линии да се нацепим на екипи по 3-ма и да направим една гонка от северния до южния край на Витоша... или пък в обратната посока? Абе някво супер-брутално планинско екстремно размазванье, дето след тва ще го помниш цял живот :) Че дори можем да съберем някви пари за награди, които след това задружно (като услужливи колеги) ще опукаме!
Айде кажете кво мислите, та да го подготвяме веднага след сесията ;)

11 comments:

Unknown said...

аз ссъм фен :) яка идея, само че не знам дали ще се съберем толкова хора, че да се разделяме по трима

Unknown said...

:D Абе нема значение, можем да го направим дори free-for-all, стига да сме сигурни че няа да има хора, хукнали към полето да ловят транспорт за другия край на Витоша :) Айде бройкам те тебе, и почваме да го мислиме ;) Леко да се разсейваме от зубренето... за разтуха де!

KoCaM said...

Аз имам известни резерви най-вече относно организационните въпроси като : хора, маршрути, време. Съмнява ме че няма да е толкова яко колкото звучи ... тоест състезателния дух .. ама аз сум за, но след сесията ми се вижда по осъществимо.

KoCaM said...

Освен това аз имам една идея да ходя на екскурзионно ако не ме вземат на работа за около 10-тина дена, не знам все още къде, но ако има желаещи да се обадят.. яко ще е ако се съберем по-голям отбор :)

sa60 said...

хей, и аз съм вътре!
идечта за отборите е мега яка! така ако някои от отбора тръгне да умирга по на пътя ще мойе другите да го мотивират с реплики от типа "аре бе, мършо смотана, ставай кво са прайш!"

мога дори да ви пусна идеята да се разделим на 2 отбора и да тръгнем едновременно от 2 места и съответно всеки отбор да трябва да стигне до другото място.

пък мойе и да проверим дали не се организират разни състезания по ориентиране през лятото , то е нещо подобно ама ти дават и карта и трябва да търсиш нещо. аз никога не съм ходил ама съм чувал че е зарибявка. ако някои е участвал може да разсее/подтвърди митовете!

Unknown said...

Косме, относно тфа дали ще има състезателен дух - осигурих отбор от философския факултет ;) То 2-ма души за ся сигурни, ама ще видим, мое още се намерят. Като броим и нащи хора - стават няколко екипа. Само трябва да решим къде ще са пунктовете и регламента като цяло...
Сашо, идеята ти и ния я обмисляхме с Емо - хубаво че и ти мислиш така! Пък за ориентирането като цяло... пърфект! Само малко тряа вкараме идеи, та да видим как точно да стане сичкото :)

Dancho said...

Бтв на мен ми звучи доста по като съзтезание за издръжливост от колкото като за ориентиране. Най-малкото защото на Витоша има доста табели,маркировка и хора. :)

Anonymous said...

Аз съм един от представителите на Философски факултет. Според мен идеята е много добра и е напълно реализуема.
Имам предложения :)
Отборите да са от по 2ма души. Момче и момиче - и най-добре да не се познават :) Мухахаха :)
Предлагам също - изкачване до Черни връх, спане в хижа и продължаване нататък към някаква крайна цел, където отново ще се спи и пие.
Това е какво смятате?

veli said...

Бройте и мен в отбор FMI Masters Of Code! Пък идеята за момче и момиче ... абе това е една друга игра :P

Unknown said...

Хахахахаха :) Ей, Тошо, стига с тия жени и алкохол бре! Ако успееш на секи коч да намериш по 1 - ок, обаче колко от тях няма да ти мрънкат по време на нощен преход? Не мисля че трябва да се спи първата нощ. Идеята е да е нещо екстремно! Кога ще ти се наложи да катериш през нощта? Гот ще бъде, пък и това си е някво изживяване, което я ти се случи втори път в живота, я не! Минималното оборудване е издръжлив силен фенер/прожектор и спален чувал :)
Относно отборите - зависи колко хора ще се съберем. Но е хубаво, че се сбрахме повече хора - агитирайте си другарчетата покрай вас, пък скоро, т.е. след сесията, ще бъде истинската организация :)

Unknown said...

Уф... то кофти туй логическо бе! Дойде ми междувременно идеята след като напраим състезанието да идем и на Темната Дупка най-после :) Ше фанем и заслончето, нощта ще палим огън, ще бъде джумбуз яко ;) Някой да има др идеи?