Monday, December 8, 2008

Things to watch

Напоследък гледах някой готини неща които ще препоръчам заедно с кратък коментар към тях:

1) Superbad

Всъшност този филм го гледах на предната нова година, но наскоро пак попаднах на него. Много ме кефи. Не мога да преценя дали е защото харесвам такъв тип филми или защото е много добре направен.

2) Touching the void

Май аз бях един от последните, които не са го гледали.. но ако и вие сте от тях - гледайте го! Филм за планината, катеренто, силата на човешкия дух, приятелството, болката и още много други неща, които се случват, когато смъртта е толкова близко, колкото никога преди.

3) Речта на Steve Jobs

Отдавана ми беше препоръчано да гледам тази реч, аз си я букмаркнах и чак днес я гледах. Наистина е много силна.
Steve Jobs - един от основателите на Apple, Pixar и други технологични компании говори пред студентите завършващи Университета Станфорд. Разказва за живота си, трудностите, през които е минал и как се е справил с тях. Няма смисъл да разказвам повече - ако не сте, гледайте я.

4) Man on wire

Ако сте като мен и не знаете, че малко след построяването на двете кули на световния търговски център в Ню Йорк един французин е минал по въже между тях, то тези кадри ще ви бъдат доста интересни. Филма е документален със снимки и кадри от самото събитие. Гледайте го със субтитри, защото около половината хора, които говорят го правят на френски. Другото нещо, което ми беше доста интересно беше начина, по който говори самия главен герой (разказвача във филма е, човека който е минал по въжето). Прави го някакси супер възбудено, описвайки постоянно чувствата, които е изпитвал. Явно това е типичен французин. :)

2 comments:

Unknown said...

Да добавя и аз нещо:
5) The Last Castle

Ireto said...

оххх моля ви се, на тоя touching the void много се натоварихме докато го гледахме..ужас след това трябваше да си пуснем един два епизода на south park, че да можем да заспим хаххаха