Thursday, April 10, 2008

За приятното обслужване в кварталния магазин

Предлагам ви една история, която показва липсата на търговски нюх на българския търговец:

Влизам вчера в кварталния магазин. Вземам вода "Девин" 3 литра,слагам я на щанда ,магазинерката я маркирва,но не пуска касова бележка...тъкмо да си взема водата и забелязвам ,че е доста празна,а по шишето се образували едни такива капчици.И се започна:
Аз:
-Тази вода май се е спукала,ще взема друга ,извинявай!
Магазинерката:
-Ами и на мен не ми харесват твоите два лева,но ги вземам,нали?
Аз:
-Забележката ти е неуместна,знам,че не си виновна ти за водата и не те упреквам,но не искам да купя празната бутилка,просто ще я сменя ,защо се засягаш? Пък за парите ако нещо не ти харесваш,дай ще ги подменя с други,в момента имам.
Магазинерката:
-Ти като взе водата не я ли видя? Да си я видяла! (хвърля ми парите на щанда и се продължава) А тези 2 лв май за мене си ги запазила,а? И да ти кажа къде е проблема-като дойдеш да си купиш нещо ВИНАГИ ГЛЕДАШ СРОКА НА ГОДНОСТ,ако си взела стар салам да не би да си отровила мъжа си я,тъй като го гледам не ми изглежда отровен!Аз си имам редовни клиенти и такива като теб не ми трябват,АЙДЕ...(прави ми знак с ръка да се изнасям от магазина,без поне да ми е издала касова бележка за покупката)
Аз:
-Не виждам защо се засягаш,с нищо не съм те обидила нито те упреквам,а за срока на годност ти обясних,че гледам,защото лежах в болница поради натравяне с пастет!
Магазинерката:
-Ама ти на всичко гледаш срока на годност...ТАКИВА КАТО ТЕБ САМО МИ ВДИГАТ НЕРВИТЕ...АЙДЕ (и пак прави знак с ръка да се омитам от магазина)
Докато говорим в магазина влезнаха двама човека,никой не посмя да се обади...прецених ,че е по-добре да излезна ,защото другите клиенти като чакат изобщо няма да им е приятно...освен това ме хвана срам,че ме гонят като куче и последно се обръщам и казвам:
-Аз не съм куче,не може да се държиш с мен така!
А тя:
-АЙДЕ...АЙДЕ ТИ КАЗВАМ БЕ! (и пак ми соче с ръка вратата)

пълния вариант на историята може да откриете във форума на Българска Национална Асоциация на Потребителит.

Препоръчвам ви да обърнете внимание на сайта на асоциацията

това е малка част от полезната информация на сайта.

Ще използвам случея да се оплача и от моя квартален магазин. Освен недоброто обслужване и лошото зареждане ме изненадаха и със още едно "странно" правило.

Историята е следната: имаше гости в къщи и решаваме че ще си вземем каса бира. Подхващаме си касата и тргваме към магазина. Там обаче ни посрещат с обснението "Еми момчета съжаляваме, но след 21 часа не приемаме амбалаж." Съответно обяснявам "Ама ние не искаме пари за тея бутилки да ни давате просто искаме да си купим каса бира." Отсреща - "Няма значение, забранено ни е да приемаме бутилки след 21 часа". Ослед още 10 минити разговор защо така и не може ли да измислим нещо си тръгнахме с няколко ПВЦ-та в касата върху стъклените бутилки.
Някой ако може да се сети за разумна причина за това правило бих се радвал да я видя в коментарите.

Приятно Пазаруване :)




1 comment:

hosting.web.hosti said...

хостинг приложений хостинг http://hosting.miheeff.ru хостинг приложений