Saturday, July 21, 2007

Пищеръ?

Преди година ви обещах да ви водя на Темната дупкъ - пещерата в Стара планина дето била най-... не знам си кво, ама е яка, на скоро открили че не е 2, а 5км дълга, та е полу-почти неизлседвана. 4 етажа, като всъщност до най-горния май не се е стигало... или най-долния? И за някви подводни тунели и скрити езера/зали четох, та като цяло звучи мноо зарибяващо. Само треа си земете нашлемниците байкалски, фенерчитътъ и да фанем пътя. Една приятелка идва от Молдова (Ина, Косъма я знае), та с нея сме се разбрали вече за туй събитие - 27-30ти Юли. Вие решавате кога точно, за колко време, ще преспиваме или не!
Нагоре по планината има заслон, място за огнище и разни други атракции, така че и 3 дни да бъдем там, няма да си губим времето, нито ще скучаем! Който е навит - да пише и да почваме да се подготвяме сериозно! Айде, че аз мисля и тоя уикенд да ида на проверка, да скивам дали не са я затворили вече пещерата... :)

5 comments:

sa60 said...

az sym za! ama naprimer ako otidem v sybota spim i se vyrnem v nedelq ;)
pyk moje i da trynem v petyk vecehrta , az sym do 18 na ralta ;)

pyk eventualno moga da vzema i kolata i da hodim s kola, ama zavisi i kolko hora shte sme de

veli said...

офертата е УУУУУ ЖЕСТОКА :P Ама нека наистина е в съботно-неделния интервал

Unknown said...

Ми аз бях вчера целия ден там + таа сутрин... СУПЕР ЯКО! Намерих нов път, т.е. където не бях ходил преди, не че е нов. Ще видим кой др е навит и тогаз ще може да се каже дали петък вечер или на др сутрин :) И двата варианта са далавера, само ще тряа си подготвим огнището и да опраим лагера. А честно казано ме притеснява мисълта, че времето няма да ни стигне да идем на сички места, дето си мисля да ви заведа... :P

Dancho said...

Yo-yo аз ще пропусна този път защото предния път така си начесах крастата, че още не ми се е преходило, а пък и малко ме е шубе от пещери. Но ако вие уцелеете може и аз да дойда следващия път. :)

Unknown said...

Чакам Сашо да качи снимките и ще скивате малка част от това, което сте изтървали! Аз останах до понеделник вечер и мноо се разкъртих :)