Sunday, July 1, 2007

"Кактуссссс"....

... казал единия балон на другия, докато си летели в пустинята.
Имам си един кактус от детството. Намерих го, т.е. едно малко парченце от него, не по-дълго от 2 дължини на среден пръст, паднал от някоя си тераса. Взех си го, цопнах го в кофичка с вода, скоро пусна мустаки и го цвъкнах в саксия :) Та тоя кактус ми е сигурно на повече от 10 години, почти без никви грижи стана над 1 метър висок, супер-много се разклони и... ся някво вехне, щот му е малка саксията :( Наредих на малкото братче да го нареже на парчета и да ми даде основното стъбло заедно с корените на мен, да си го отглеждам тука в нова саксия. Таааа... някой да иска парченце? Не е голяма прелест, щот последните години почвата му не беше от най-обогатяваните, но пък е с голяма история :) Давайте поръчки, та да знам на колко да се разчленява и колко клонинга да се пращат към Сф!!!

П.П. Ного ше съм ви благодарен, ако ми го осиновите :)

3 comments:

Dancho said...

Аз искам. :)

Dancho said...

И Милена е прочела нашия блог и каза, че и тя иска кактус така, че ако не ти е проблем мен ме брой с два. :)

Unknown said...

Супер :) Начи, кактуси за:
Данчо, Милена, КосАма, Мариета и Емо. Мисля, че до 12 ще пристигнат, освен ако не ида след 5-ти да ги взема собственоръчно ;) Всъщност зависи и от вр. Ботев... нали?