Wednesday, June 8, 2011

Да похваля Техномаркет

В някой отношения нещата в България вървят на добре. Дали е от кризата не знам, но все повече чувам за коректни търговци на техника, които изпълняват гаранции, подменят стоки и т.н. Аз също имах положително преживяване в този дух. Закупих от онлайн магазина на Техномаркет две тонколони и усилвател. Купих ги онлайн защото цената беше много добра ако го направя онлайн... някаква online only промоция явно и също защото ми е много по-удобно някой да ми ги достави от колкото да ходя да ги взимам и нося аз. И така бях много радостен, че взех техниката на цената на която се продава в английския Амазон на пример, а не на БГ цената която е +30% примерно. Усилвателя е мега :) но тонколонките, макар да си работеха безупречно си личеше, че явно са били мостра - съвсем леки следи по лака отдолу и по-притеснително лека вдлъбнат tweeter. Това се получава когато някой го натисне с пръст ( не знам защо му е на някой да го прави ) и по принцип се оправя.. има разни техники с тиксо. Аз обаче се почувствах сякаш някой вече ми е осквернил колонките .. и реших, да се възползвам от правото си да ги сменя. Нещо повече - като разгледах по-подробно условията за пазаруване в сайта се оказа, че преди да се минали 7 дена даже покупката не се брои за завършена.. аз само съм депозирал някакви пари, които във всеки един момент мога да поискам обратно! Cool stuff! Точно както съм чел, че е на запад. Та обадих се.. казах, че искам да ги сменя, даже не ме разпитваха защо, питаха кога ще е удобно да дойде да ги вземе куриер, дойде куриер от Speedy, които само натовари стоката без воубще да гледа кво що, само каза да съм залепял с тиксо. После ми се обадиха да ме питат кога ми е удобно да получа новото.. казах им кога, и днес ги получих. В първия момент като пристигнаха видях, че кашона е същия и си помислих, че нещо са ме метнали - позамазали са ги и са ми пратили същата бройка ( като всеки наплашен БГ потребител е разбираемо защо така си мисля ), но като отворих кашона видях, чисто нов комплект, с друг сериен номер. Този път си личеше, че са абсолютно нови, имаше разни картони по тях, които нямаше по предните. И така .. happy end.

Тази случка доста ме изкефи и много ме освобождава като потребител да пазарувам спокойно от Техномаркет.

П.П. А да.. забравих да спомена, че не съм доплащал никакви куриерски такси заради подмяната, и двата курса бяха за тяхна сметка. Happy times! :)

8 comments:

KoCaM said...

Хах като видях че има пост си помислих че Гугъл Риидъра се е бъгнал :) Иначе bug-up за Техно маркет. Якото е че имат и информация за наличности и то в кой точно магазин.

почивки лято 2012 в Кушадъсъ said...

изнеадващо положителна развърска, дано всички да са така

доставка на хранителни стоки said...

Не съм пазарувала от Техномаркет онлайн, но съм доволна от обслужването. Най-вероятно ще е доста удобно, ако искаш да си купиш нещо голяма като пералня или хладилник. И се радвам, че има подобно отзиви за бизнеса в България независимо за коя марка става въпрос, защото това означава, че израстваме културно.

Екскурзии Барселона said...

Техномаркет е доста голяма верига и предлагането да си закупиш стока по нета е практично и удобно. Дано да спазват всички условия и при гаранциите.

почивки в чужбина said...

Е все някой трябва да го похвали този магазин, но там наистина има голям избор на техника.

почивка малта said...

Това малко ми звучи като дай да се пробваме да ги продадем тия колонки, пък ако има оплакване ще ги сменим на човека. Не искам да съм скептична, но си представям колко път са минали. Все пак наистина е похвално, че се реагирали бързо и точно и са ти ги сменили без проблем. Онлайн пазаруването наистина си има предимства. И едно от тях е, че можеш да върнеш стоката в посочения срок. Това си е по закон. Имам предвид, че каквото и да пазаруваш онлайн можеш да го върнеш, защото така да се каже не си бил на място да го огледаш и пипнеш преди да го купиш.

интренет супермаркет said...

До такава степен сме свикнали да ни лъжат и мамят, че когато срещнем коректни търговци ни е трудно да повярваме.Дано това да се случва се по често и на всякъде, както би трябвало да бъде.Както е в повечето страни.Радвам, се че започваме да придобиваме облик на една Европейска държава.Разбира се като си видяла проблема едва ли останала очарована,както всеки сигурно си се ядосвала, но поне всичко е завършило добре, като в приказките с щастлив край.Пожелавам ти повече да нямаш подобни случки.Понякога онлайн пазаруването си има своите положителни черти, спестява ни много време.

парфюм булгари said...

Техномаркет си има и плюсовете и минусите като всеки по-голям магазин.Статията е добре написана и поздравления за блога.