Sunday, January 11, 2009

Протест?

Напоследък забелязвам, че по форуми, блогове и други средища на ведрата разисъл обилно и с ентусиазъм се говори за предстоящия на 14.01 протест. Прочетох, че той бил оранизиран от студенти, прородозащитници и футболни запалянковци (справка- в-к Дневник). Лично аз признавам, че не зная много за протеста, но тази комбинация ми звучи малко като орел, рак и щука ... За това ще бъда много благодарен ако някой ми отговори на някои въпроси преди да реша дали и аз да не протестирам
1. Какъв е поводът, който е събрал студенти, природозащитници и футболни запалянковци?
2. Защо се протестира- каква кауза/цел/организация подкрепят протестиращите?
3. Как този протест ще промени нещата?
4. Какво ще стане после, как ще продължи инициативата?

Това са няколко съвсем прости въпроса, но за съжаление никъде не намерих смислен отговор. Останах с впечатлението, че на 80% от хората, или поне тези, които пишат по форуми, искат само да излязат, да викат, да свалят правителството и да убиват комунисти като по филмите. Аз лично също не мога да търпя догановци и сергейчовци и бойковци, но не мисля че това е начинът да се оправи България. Защото подобни сценарии вече сме ги играли преди 10 и преди 20 години и не сме прокопсали много от това.
Така че наистина ще се радвам ако някой може да ми обясни целите и смисъла на този протест.
Поздрави,
Вели.

No comments: